torstai 14. tammikuuta 2016

Askartelijaportfolio / Crafter's porfolio (5/5)

Tämä on portfolion esittelyn viimeinen osa!
Aiemmat osat: osa 1, osa 2, osa 3 ja osa 4 (klikkaa osaa)

This is the last part of the presentation of my portfolio! 
Previous parts: part 1, part 2, part 3 and part 4 (click the part)



SIVU 7: Työ, jossa vapaavalintaisena tekniikkana leimaaminen
PAGE 7: Work with stamping as the chosen technique


Esittelin nämä kaksi ATC-korttia täällä ja täällä

I have presented these two ATC cards here and here.


ATC-kortissa oli tanssiva naulaballerina ja sivun koristeena on ruosteinen naula perhosena. :)

The ATC had a rusty nail as a dancing ballerina and the page got a rusty butterfly. :)



Leimasin sivun taustalle maalia puupalikalla, jonka ympärillä oli narua. Mielestäni tulee mahtavaa jälkeä taustaan!

In the background I stamped paint with a piece of wood with rope around it. I think it looks really cool!


Tällä itsetehdyllä "työkalulla" leimasin.

This is the self-made "stamp" I used.




SIVU 8: Työ, jossa vapaavalintaisena tekniikkana virkkaus
PAGE 9: Work with crocheting as the chosen technique


Virkkaus-osiossa esittelin Herbert-hahmoni (se on minä viiksissä ja nahkahousuissa :D) ja virkkaamani pöpöt. Hiivapalluran otin mukaan myös paratiisisaarireissulleni. :)

In the crochet section I present my Herbert character (it's me with mustache and Lederhosen :D) and my crocheted microbes. One of the yeast balls I took with me to my paradise island trip. :) 


Linkkejä tähän sivuun liittyen / links related to this page:
Herbert-hahmoni ja pöpöjen esittely
Video Herbertin esityksestä (youtube)
Herbertin fanisivut (facebook)
Uusimmat virkatut hiivat

The presentation of Herbert and my microbes
The video of Herbert's performance (youtube)
Herbert's fan page (facebook)
My newest crocheted yeasts 



Labratakin napin päällä oleva pörrötarra näyttää ihan hiivalta, eikö niin? :)

The furry sticker ball on top of the lab coat button looks a bit like yeast, right? :)


TAKAKANSI / BACKSIDE



Takakannessa esiteltyjä töitä / The works presented in the back:
Tulitikkuaskikortti / Matchbox card
Roottorikaulakoru / Rotor necklace
Elokuva-aiheinen pocket letter / Movie themed pocket letter
ATC-korttisetti Mad / Mad ATC series
Vauvakortti (ei blogattu, esitetty alla) / Baby card (not blogged, presented below)



Vauvakortissa olevat nopat kertovat syntymäpäivän (eli vauva syntyi 4.9.). :)

The dices on the card tell birthday of the baby (this baby was born 4.9.). :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti